lørdag den 9. januar 2016

banal nat 29 - 12 - 15



kærlighed kan pludselig blive vanvittig aggresivt. alt den kærlighed kan pludselig sprænge det hele i luften; smadre alt det fis du gik og kaldte triste-lorte-dage. for jeg har lyst til at give dig hele verden og det lyder pisse banalt; men at give dig hele mit indre, så du måske kunne komme lidt i nærheden af at forstå hvor meget jeg bobler og syder og koger af kærlighed til dig.

II

hele rummet flyder. jeg kan næsten ikke mærke gulvet. jeg kan ikke mærke mine bagtanker der plejer at male dagene pisgul og grå. jeg har aldrig lyst til at skulle sove. jeg har lyst til at elske og klappe dig i røven. og spise mig mæt i det hele og ae dig når du falder i søvn på mine lår. dine øjne er så store, bliver jeg ved med at sige og aldrig har du forstået. og det bliver pludselig så vanvittigt tæt på, når jeg står og ser i dem - for de er kæmpe fyldt med alt hvad jeg synes er det dejligste nogensinde; rummer alt min kærlighed - for du er alt min kærlighed.




Ingen kommentarer: